Hoi Beste gidsen en fans van Planetrace.org!
Mijn eerste bericht sinds mijn terugkomst uit Bangkok is bij deze een feit. Ik zie dat er de afgelopen weken Giga veel is gebeurd op deze site, op mijn site, in geheel twente hier en dat op nog veel meer plekken op het web. Deze eerste 'mail' houd ik kort: niet omdat ik niet wil mailen, maar omdat ik graag alle vragen tegelijk wil beantwoorden. Dat is voor jullie leuker om te lezen en voor mij makkelijker om in te vullen. Nu ik alle berichten van .org bijna heb doorgenomen, zie ik hoeveel er is gebeurd op dit web en op mijn site. Onvoorstelbaar. Ten eerste meld ik jullie dat ik jullie daar 1000 x dank voor ben verschuldigd! Zonder jullie had ik het gewoon niet zover geschopt! Ten tweede wil ik jullie zeggen dat ik jullie een chat ben 'verschuldigd'. Jullie hebben vragen, jullie willen weten hoe e.e.a. is gegaan en ik heb ook leuke info voor jullie (positief hoor ).
Het lijkt me verstandig dat Mapel hier reactie op geeft en mij uitnodigt voor een chat. IEdereen kan dan hier de tijd lezen. Iedereen mag Alles aan me vragen, geen geheimen. Eén ding kan ik al wel verklappen / bevestigen: dat ik een zeer goede tijd met ALLE AVONTURIERS heb gehad. NIemand uitgezonderd! Met de één kun je iets beter opschieten dan met de ander, maar mensen....echt....iedereen kan elkaar eerlijk en oprecht in de ogen kijken. Iedereen heeft wel s irritaties, maar van mijn kant: NO HARD FEELINGS, NAAR NIEMAND UIT DE GROEP. Wat een wereldtijd!
Daarom: dank aan jullie is GROOT!!!
Tot op de chat beste mensen! Dus wil je wat weten? Stel je vragen de komende dagen, dan kan ik daar antwoord op geven.
Groeten van een gelukkige SpeedyHJ
Ps. Is een chat op een avond wat? Of een avond én een middag? Maar ja...weet niet of daar behoefte aan is? Misschien weet iedereen alles al...