Hallo Allemaal!
here i am again! Tja...druk druk druk. Van alles en nog wat. Drukke feestavonden aan het voorbereiden. Vrijdag leuk je weer gezien te hebben Claudia in Den Haag! Super! En touchwood....neee ik laat de fans niet in de steek, maar zoals ik al aangaf...druk druk druk. Ben druk bezig met mn eigen site aan het ontwikkelen en neeeeeeeeee ik laat deze site niet onopgemerkt voorbij gaan.
De Planet Race van dit jaar is welliswaar anders dan die van vorig jaar, maar ik kan zeggen dat het ook dit jaar wel een super Planet Race zal worden. Kan haast niet anders. Afgelopen vrijdag ben ik namelijk in Den Haag geweest bij Bever Sport en heb daar wederom de medeavonturiers ontmoet. Een super leuke dag. Een hele relaxte sfeer in de groep. Dit MOET wel leuk worden.We hebben een fotoshoot gehad bij de algemene pers en vervolgens bij de fotografen van de panorama. Binnenkort zijn we dus als avonturiers te zien in de panorama. Tjonge....IK in de panorama...wie had DAT gedacht. Maarja...leuk toch.
A.s. zaterdag gaan we weg. Ik las net elders op deze site dat dat op schiphol is? Dat is mij niet bekend, maar zou zo maar kunnen. De organisatie laat niet veel los. Dat maakt het natuurlijk extra spannend en ja ach....als je niet weet waar je vertrekt.....dan hoef je je ook niet druk te maken. Je kan er toch niets aan veranderen.
Tukkers en andere super fans....over de feestavonden. Op het werk zijn de ontwikkelingen in volle gang. De uitzendingen kunnen worden gevolgd bij ons op het werk in het Sport Café. We verwachten veel toeloop van fans en geïnteresseerden. Ik ben zeer benieuwd. Tja...als ik weg ben, merk ik daar toch niets van. Eén ding is wel zeeeeeeeeeeeeeeker: het worden NET zo te gekke avonden als bij TarzJan van Iersel. Reken daar maar op. Het dak gaat eraf! HAHAHA! Lachen toch?!
Goed....voor nu even voldoende. Ik ga nu naar bed. Neem mn rust en spreek jullie later deze week nog wel weer.
Nouwwwwwwwwwww doeiiiiiiiiiiiiiii!
Henk-Jan