Speedy HJ alias Henk-Jan,
Als gids (en collega) van PP wil ik je hartelijk danken voor het berichtje van je. Ik vind het toch heel sportief om ons een uitleg te geven wat er nu ewrkelijk allemaal gebeurt tijdens zo'n race (en niet alleen wat wij als kijker te zien krijgen). Wij hadden allemaal zoeiets van wat is die HJ een eikel zeg(als ik dat zo mag zeggen), maar na dit bericht ben ik toch van gedachte verandert. Je valt toch wel mee en ik vind het een sportieve opvatting van jou van wat er de afgelopen 5 weken allemaal gebeurt is. Je moet toch met zijn alle er wat van maken. En inderdaad er zijn altijd wel irritaties die op een gegeven moment net ff teveel worden(het is net werk, hahaha)
Graag wil je bedanken voor de leuke tijd die jij meegemaakt hebt en die je ons hebt laten zien op tv (ookal werd het af en toe een beetje negatief getoond). Ik heb vanaf het begin gedacht dat je toch een grote concurent zou wezen voor onze vriend Peter-Pool (zoals jij het op zijn tukkers uitspreekt). Voor het mooie had je er van mij nog wel in mogen blijven.
Hopenlijk zien we jou ook nog een keer in het echie,
Rutger