Kijk dit eens interessant zijn:
Ik heb de Mirrorman gedownload, en behalve dat-ie grappig is, kan je dus bij instellingen aanvinken dat je over de PR op de hoogte gehouden wil worden...dan krijg je tips via je mirrorman...Dat scheelt opletten of er al nieuws is!
D'r komen trouwens ook lekkere recepten voorbij met dat programmaatje, da's dan ook wel weer handig, én ik kan nu al mijn vrienden gaan lastigvallen met mijn mening over hun gezondheid
::ok::Mirrorman, PlanetRace tipgever van VGZ
Gezond en lekker leven? Dat kan met Mirrorman, je eigen digitale gezondheidsassistent! Gewoon even downloaden van
www.gezondvgz.nl/mirrorman. Je krijgt dan elke dag praktische gezondheidstips maar ook leuke recepten. Speciaal voor de PlanetRace geeft Mirrorman ook tips om je avonturiers te helpen. Hoe: lees hieronder snel de details!
Raad en daad
Elke dag staat Mirrorman je met gezonde raad en daad terzijde. Bijvoorbeeld met de weektip: een praktische tip om gezond en fit te blijven of te worden. En het recept van de dag: elke dag een snel, gezond en vooral lekker recept!
Hij daagt je vrienden uit!
Nodig je vrienden, kennissen of collega’s uit om te vertellen hoe fit (of niet) zij je vinden. Uiteraard kun jij ook zeggen wat jij van hun conditie en stemming vindt. Dus daag je vrienden uit met Mirrorman!
Hij is PlanetRace tipgever
Als gids van PlanetRace geeft Mirrorman je aanwijzingen over de bestemming van de avonturiers. De tips die jouw Mirrorman je geeft ontvang je eerder dan anderen. Zo kun je de avonturiers extra snel helpen!