Waar is het spel gebleven ?
Wat doen de fans nog voor de avonturiers ?
Vinden ze bij Advance het echt raar dat fans gaan staken?
Het leukste element van PR 2002 was toch dat de avonturiers
en de fans zo nauw met mekaar waren betrokken .... zo gaaf
was dat! Maanden lang is er over de PR 2002 na gepraat en gefeest en vervolgens helpen ze het zo omzeep! hebben
jullie dan echt niets geleerd?
Advance jullie moeten je dood schamen echt waar!!!
Schandalig dat ze zo met de mensen om gaan die zo betrokken zijn met het programma.....
Geef ze op zijn minst antwoord![/font]
Ben het wel met je eens Bianca, helaas speelt budget een rol heb ik begrepen. Er zijn meerdere ideeen aangeleverd maar veel strandde op de geldkwestie. Vorig jaar hadden we ook nogal een wat te klagen (toshi deugde niet etc.) Vergeleken met vorig jaar is het voor de gidsen wel erg achteruit gegaan. Hadden we Toshi nog maar en konden we nog maar voor één AVO werken!!!!
Wat voor de organisatoren belangrijk blijkt is de kijkcijfers, marktwaarde. Hierop zijn de AVO's geselecteerd, op hun 'soap'waardigheid! Gidsen zijn wel nodig maar niet zo belangrijk, alleen de uitzendingen op TV lijken van belang te zijn. dit was vorig jaar ook zo. Maar toen waren de uitzendingen spannender door het competitie-element. Nu proberen ze de spanning er in te brengen door Big Brother-element. Dit is wat mij betreft in de eerste uitzending volledig mislukt. Was een flauwe bedoening, heeft weinig kijkers langdurig getriokken. M.i. doordat het competitie-element er niet in zat. Als redelijk fanatieke gids heb ik anderen proberen over te halen om mee te gaan doen door hen te wijzen op de uitzending. Helaas zijn deze mensen niet warm geworden om mee te gaan doen.
Ik hoop dat het spel nog wordt aangepast dit jaar. Gezien de huidige kijkcijfers ben ik bang dat dit het laatste jaar was. Of de organisatoren moeten gaan luisteren naar belanghebbenden (gidsen) en aan de hand daarvan de boel aanpassen om er weer een echt spannend spel van te maken.
Ik stel me beschikbaar om hierover mee te praten, te denken en wellicht actief mee te werken volgend jaar!
Zo, ff m'n hart gelucht.
We gaan wel door!!!
Blijft een fantastisch spel om CP's te zoeken en de AVO's verder te helpen.
Groetjes,
Motorab