Beste fans, forummers, gidsen, gewoon bezoekers, planetracefanaten en al wat die meer zij...........de crew van planetrace.org redt het vele werk niet meer!!!! Willen we de kwaliteit en uitgebreide informatie op deze site kunnen blijven waarborgen en ook nog een soepele gang van zaken op het forum waarborgen zitten we hevig verlegen om een extra paar handen.
Gelukkig is de chat nu onder beheer van Michelangelo, die rooit het daar wel. Maar nou het forum nog!!!
Uiteraard doen we zo veel mogelijk ons best en met diverse opmerkingen in mijn PM van jullie gaat dat redelijk goed. Maar we zouden heel blij zijn met iemand die graag dit forum wil moderaten binnen de richtlijnen van onze site.
Van noodzaak is dat je dus goed ingevoerd bent met planetrace, je boven de 18 bent, goed het overzicht van het forum in de gaten hebt.(dubbele topics over 1 onderwerp netjes samenvoegt,etc etc.... De probleemzaken worden met de gehele crew besproken en gezamelijk opgelost, dus maak je daar geen zorgen over.
Dan hebben we nog 1 of 2 enthousiaste mensen nodig die een beetje een leuke losse humorvolle schrijfstijl hebben, die een samenvatting willen schrijven van de etappes. Deze samenvattingen komen dan in het menu bovenaan onder etappeverhalen. De bedoeling is dat je met behulp van alle berichten van planetrace.nl en planet.nl en datgene wat je ziet tijdens de TV uitzending een leuke samenvatting maakt van de etappe. Dat hoeft geen ellenlange story te zijn , maar een sfeerverhaal wat niet op iedere minuut in gaat. Kijk voor een voorbeeld bij de afleveringsverslagen van Expeditie Robinson. De etappe verhalen worden opgeleukt door screenshots die de crew aanlevert.
Ik heb al iemand benaderd om de psychologische kant van de onderlinge verhoudingen tijdens de race en karakters te analiseren en te beschrijven uit het optiek van de schrijver. Daar heb ik nog geen definitief 'ja'op, dus als er nog meer mensen daarin geïnteresseerd zijn dan hoor ik dat graag.
Nou als jullie ons hiermee zouden kunnen helpen dan zijn wij jullie uiterst dankbaar en kunnen we met elkaar deze site nog leuker en informatiever maken dan hij al is. Een soort van 'wij' gevoel is altijd prettig zou ik zo denken.
PM ons of zet hier in dit topic wat je zou kunnen betekenen. Bijvoorbaat enorm bedankt!!!!