Gevonden op
planetrace.nl:
Onder het vraagteken op de kaart staan de twee eerder gevonden Hints die we op hun site gevonden hadden nu onder de foto van Van Halen.
Waarom vermeld ik dit?
Omdat de Hints eerst apart genoemd werden onder het vraagteken. Daarna verscheen de foto van Van Halen alleen onder het vraagteken en waren de eerder genoemde Hints verdwenen.
Nu staat er dus een combinatie: foto van Van Halen samen met de Hints:
Fans moesten een eeuw wachtenOnze vrienden Planet.nl, Bever.nl Planetrace.org, hebben meer hintsWaarom de Hint "Fans moesten een eeuw wachten" opnieuw vermeld staat weet ik niet. Hopelijk wordt daar niet mee bedoeld dat wij als fans een eeuw moeten wachten voor een nieuwe hint
Dat de Hint "Onze vrienden van Planet.nl, Bever.nl Planetrace.org, hebben meer hints" staat vermeld duidt er m.i. op dat planetrace.nl ergens op een van die sites (een) nieuwe Hint(s) geplaatst heeft.
Laten we dat laatste vooral maar hopen.
De nieuwspagina met het menu daarop (foto's links, avonturiers boven en i-mode rechts op de site) staat (weer) vast bij mij. Ik kan dus niet bij de info die daar allemaal vermeld staat komen. Dus ook niet zoeken of daar misschien nog een nieuwe Hint vermeld staat.
Graag iemand bij wie deze site niet vaststaat ff checken. Wie?