Waar zouden jullie hopen dat de avonturiers heengaan en waarom???
Ik denk dat planetrace.nl in ieder geval rekening zal houden met de tijdszones zodat de avonturiers niet telkens opnieuw een jetlag moeten doorstaan.
Vorig jaar zijn de volgende landen geweest: Frankrijk, Engeland, Marokko, Dubai, Australië, Zuid Afrika (toch?), USA, Franse en Zwitserse Alpen (geen land, maar wel geweest) en tenslotte Nederland.
Het lijkt me niet aannemelijk dat de fans weer naar deze landen gaan.
Afrika lijkt mij nogal gevaarlijk eigenlijk, dus dat zie ik niet zo zitten.
In Afrika zijn nog wel veilige plekken, zeker gezien het kleine gebied van een land waarin de avo's rondtrekken.
Persoonlijk hoop ik dat er een land uit Afrika bij zit. Gewoonweg omdat ikzelf dol ben op dat continent.
Dat de avonturiers rondtrekken door een wildpark in bv. Tanzania lijkt me fantastisch, vooral als ze achterna gezeten worden door een of ander wild dier. Dat zal zeker voor smullende tv-beelden zorgen en het BB-gehalte doen toenemen
Verder gaat mijn voorkeur uit naar een van de landen uit het Midden Oosten, gewoonweg omdat ik daar ook veel feeling mee heb.
Tenslotte: Azië zal dit jaar denk ik niet vergeten worden (tenminste zolang het daar SARS-vrij blijft).
En gezien de stijgijzers die de avo's mee gekregen hebben lijkt het me ook fantastisch als ze bv. naar Groenland gaan, of IJsland.
Kortom: ik heb ideeën zat, alleen heeft .nl mij er niet naar gevraagd :'( :'(