Auteur Topic: CP 12  (gelezen 33991 keer)

Offline lukiam

• Forumlid
Re:CP 12
« Reactie #80 Gepost op: 7-11-2003, 10:54:11 »
Nog even iets..... waarom hebben ze tot 15.40 uur lokale tijd de tijd ?

Ik heb de exakte gegevens nog even opgezocht bij "laatste nieuws over de planetrace":

Na het checkpoint Santo Antonio zijn er nog 2 checkpoints die ze voor vrijdag 15.40u Nederlandse tijd moeten vinden. Lukt dat niet dan loopt de groep maar liefst 5.000 euro aan prijzengeld mis. 

Die tijd van 15.40 uur heeft te maken met het feit dat CP 12 het laatste CP van Brazilie is. Na aankomst moeten de avonturiers nog iemand wegstemmen. Daarna zullen ze zich verplaatsen naar een ander land (continent?). De tijd zal allicht met de vertrektijd van het vervoer naar dat andere land te maken hebben.

Offline lukiam

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 7-11-2003, 10:58:05 »

Nachtpuzzelaars Part IV

"Heb je die ansichtkaart nog? Was leuk geweest als ze hier vandaan ook een kaartje hadden gestuurd"

Misschien geheel ten overvloede maar ik wil het toch even noemen: Bij CP 1 staan al de nodige gedachtes over de ansichtkaart. Misschien dat jullie die er even bij kunnen pakken.

(ik heb zelf nml. nog even geen tijd om te zoeken, ben er met een uurtje of 2 weer)

Offline sita

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #82 Gepost op: 7-11-2003, 10:58:07 »
Fortaleza betekent vesting, met bunkers ???

Offline idefix

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
« Reactie #83 Gepost op: 7-11-2003, 11:00:03 »
Als ik alle filosofieen eens doorlees, is mijn gevoel dat het toch over suikerriet gaat.

zoethouden ==> lijkt me duidelijk.
I'll huff and I'll puff, wijst m.i. idd op het sprookje van de 3 biggen, ze bouwden in eerste instantie toch een rieten huis, dat we dus het houten en vervolgens stenen huis laten voor wat ze zijn.

nou nog zoeken naar een bestemming die specifiek iets met suikerriet te maken heeft
we're back :(

Offline looneyCe

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 7-11-2003, 11:12:13 »
Sorry Lukiam, maar toch nog wat onduidelijkheid over de eindtijd vandaag :(

In het nieuwsarchief op PR-site staat ook steeds 15.40 lokale tijd (neem aan dat dat Brazilië lokaal is) Kijk o.a. maar bij "Vind volgend checkpoint!" van donderdag 6 november
« Laatst bewerkt op: 7-11-2003, 11:16:18 door looneyCe »

Offline sita

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 7-11-2003, 11:16:44 »
Nieuwe update: mijn kaart is veranderd: de oude route is weg en Natal is nu met een grote rode punt aangegeven. ;D

Offline flap

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 7-11-2003, 11:18:40 »
ik heb geprikt op itamaracà en xe gaven aan dat het goed was :-*

Offline sita

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 7-11-2003, 11:21:29 »
Waar heb je dan precies geprikt, Flap ???

Offline flap

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 7-11-2003, 11:21:57 »
ik kan ook weer stemmen, jullie ook  :D????
« Laatst bewerkt op: 7-11-2003, 11:23:51 door flap »

Offline flap

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 7-11-2003, 11:23:00 »
precies in het rondje van de stad

Offline Chef

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace is het helemaal !
« Reactie #90 Gepost op: 7-11-2003, 11:24:58 »

Ik dus ook en het was NIET goed. Kreeg ook geen groene prikker te zien. (het is dus nog niet geraden...)
Planetrace? pfoe, van al die hints raak ik al buiten adem!

Offline Marretje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #91 Gepost op: 7-11-2003, 11:25:25 »
Ik denk ff hardop...Dan vliegen ze dus morgen om 09.30 terug naar Natal en komen om ongeveer de zelfde tijd aan daar. Het is dus het laatste cp van deze etappe.Ze zijn bij natal begonnen en vliegen vandaar naar het volgende continent....ikke denk dus iets in de buurt van natal.
Zou dat de rode punt betekenen  ???

Offline sita

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 7-11-2003, 11:31:09 »
Maar waarom Itamaraca ???
zonder uitzicht op zee: misschien, omdat op de weg daarheen een open gevangenis is, met cellen( bunkers )
Er is een historisch fort: Fort Orange: Maurits van nassau ( oranje? )
Maar de andere hints kan ik hier nog niet plaatsen ???

Offline looneyCe

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 7-11-2003, 11:34:36 »

Er zijn meer hints die ik niet kan plaatsen (wil nog steeds wel verklaring van de hint van San Antonio weten bijvoorbeeld), dus verbaas je niet als het wel klopt ;)

Offline sita

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 7-11-2003, 11:36:07 »
Ze moeten voor 15.40 bij cp 12 zijn. Dit waarschijnlijk ivm de vertrektijden naar het volgende continent.
STEL ;D, wij vinden het cp niet, ze komen daar dus niet op tijd en missen zo hun vliegtuig. Het pr=schema ligt dan helemaal in de war. Hoe zou planet hier mee omgaan ???

Offline looneyCe

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 7-11-2003, 11:37:48 »

Flap, als je het goed hebt geprikt, dan moet je de groene punaïse zien.... maak 's een screenshot en zet die ff op het forum

Offline looneyCe

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 7-11-2003, 11:40:52 »
Ze moeten voor 15.40 bij cp 12 zijn. Dit waarschijnlijk ivm de vertrektijden naar het volgende continent.
STEL ;D, wij vinden het cp niet, ze komen daar dus niet op tijd en missen zo hun vliegtuig. Het pr=schema ligt dan helemaal in de war. Hoe zou planet hier mee omgaan ???

Als het te lang gaat duren krijgen wij misschien NOG meer hints. Dan pakken ze de avo's op per auto/bus of iets dergelijks en zetten ze ze gewoon af bij het CP (mét of zonder de mededeling dat ze te laat zijn... ze kunnen snel genoeg inschatten of ze het redden ja of nee....eneh.... weet niet of het net als vorig jaar ook dit jaar weer is: "wat niet uitgezonden wordt "heeft niet" plaatsgevonden", dus zijn ze "niet" opgepikt en gedropt."

Offline lukiam

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 7-11-2003, 11:41:23 »
Sorry Lukiam, maar toch nog wat onduidelijkheid over de eindtijd vandaag :(

Inderdaad!
Planetrace.nl heeft verchillende info gegeven: in het ene nieuwsbericht is melding van 'nederlandse tijd', en in het andere (latere) nieuwsbericht van 'lokale tijd'.

:'( :'( :'(

Offline Pim

• Forumlid
  • één champignonnetje tralalala
« Reactie #98 Gepost op: 7-11-2003, 11:41:40 »
Hier moet geprikt worden:
Voor een vergelijking van low-budget vliegmaatschappijen: VliegticketVergelijker.nl

Offline Rutger

• Forumlid
  • Blijf jezelf dan doe je al gek genoeg Peter-Paul
« Reactie #99 Gepost op: 7-11-2003, 11:41:49 »
Er is een historisch fort: Fort Orange: Maurits van nassau ( oranje? )

Maurits van (oranje) Nassau is Maurits IV

Deze heeft er vroeger voor gezorgt dat suiker het grootste exportproduct van Brazilie was, tot op het moment dat De canarische eilanden dit product ook ging exporteren.
iedereen is gek behalve wij!!!