Sorry mensen ben ff weggeweest....
Ben ff naar de Kuip geweest, maar had net zo goed hier achter mijn computertje te blijven zitten.....
Waar ik al de hele tijd aan zit te denken is dat ze toch niet Brazilie uitgaan voordat ze het beroemde beeld "Corcovado" gezien hebben.... Ik geloof er nix van...
(edit)Ik heb dit ook nog gevonden:
Rio de Janeiro
Bruisende stad van strand, samba, carnaval en voetballen met ruim 9 miljoen inwoners! Zie nu in levende lijve de voetballers al hun kunsten vertonen op het wereldberoemde Copacabana-strand. Rio heeft een heerlijke ligging aan de beschutte baai, hier kunt u behalve van de stranden Copacabana en Ipanema ook genieten van de zwoele klanken van de bosanova en de vele bezienswaardigheden die deze stad u biedt! De stad wordt helemaal omarmd door tropisch regenwoud, met bergen en baaien bezaaid met eilanden. De beroemde suikerbrood-berg voor de kust en Chritus die vanaf de Corcovado toekijkt en ziet dat het goed is. Als de avond valt puilen de restaurants uit, maar daarna gaat niemand naar huis want er moet gedanst en gelachen worden want anders hebben de Cariocas (bewoners van Rio) geen echt leven. Voel het ritme en de vibratie van Rio, u zult het nooit meer vergeten en altijd heimwee blijven houden!