Dit is de reactie die Mapel op haar mailtje naar Advance gekregen heeft:
Hallo mensen,
Gisteren heb ik een mail gestuurd naar Advance met al jullie aan en opmerkingen en een link naar dit topic. Dit is het antwoord:
Hallo Marijke,
E.e.a. is intern overlegd en dit is de uitkomst van het besprokene:
- We zullen een soort van handleiding maken, hopelijk morgen op de site.
- Jouw vraag wat betreft welke Avo's minste/meeste stemmen: komt ook op de site, in de loop van de week.
Ik hoop dat dit voor nu duidelijk is.
Groet,
Topic: Onduidelijkheid in de spelregels
Wat nu in ieder geval al wél op hun site is veranderd is dat nu duidelijk aangegeven staat bij de kaart "wijs nu het volgende CP aan", alsof wij nog niet wisten dat we op die kaart moesten prikken ..... (hoor ik daar een ezel blaken in de verte?
)
Maar ff zonder dollen:
In ieder geval is duidelijk dat de hints nu o.a. onder het vraagteken rechtsonder bij de kaart te vinden zijn en niet meer tussen het nieuws (de foto's links op de site) gepropt worden waardoor wij op zoek gingen naar info over hints die, naar later bleek, geen hints maar een nieuwsbericht betroffen. In die zin is er wel wat meer duidelijkheid gekomen vind ik.
Over het stemmen is nog niets duidelijk geworden maar de week is ook nog niet om.
Verder heeft Mapel gisteren weer een mailtje naar Advance gestuurd over het nog niet verschijnen van een duidelijk speluitleg.
Een reaktie hierop is mij nog niet bekend.