Zoals jullie mogelijk al weten is er een algemene chatroom voor iedereen, maar er zijn voor de verschillende avonturiers ook chatrooms aangemaakt.
Dit met de bedoeling om af en toe ook eens rustig met elkaar te kunnen praten of te overleggen, en ten tweede kun je via de ene room naar de andere room overwippen.
Ik vlieg heen en weer van chat naar chat en er valt me het volgende op:
Bij de ene chat denken ze een hint gevonden te hebben in de coördinaten, bij de andere chat zijn ze nog druk zoekende naar de hints. In de volgende chat wordt rustig gekwekt in afwachting van een volgende hint. En in weer een andere chat zit iedereen zich vertwijfeld af te vragen wat te doen, hoe het werkt, en of de PR op dit moment überhaupt wel leuk is omdat er voor de fans zoveel onduidelijkheid is.
Kunnen we niet op de een of andere manier onze krachten bundelen?
Nu doet iedereen maar wat. Wat mensen zijn aan het zoeken omdat ze hints ontdekt denken te hebben. Anderen vragen zich vertwijfeld af wát ze kunnen doen en bij gebrek aan antwoord verlaten ze gefrustreerd de chat. Weer anderen zijn vertwijfeld op zoek naar volgende hints, etc. etc.
Ik begrijp dat er mensen zijn die het rustiger of gezelliger vinden om in de chat van "hun" avonturier te chatten. Prima, daar is niets mis mee.
Mijn voorstel is echter wel om via dit forum te laten weten wat je zoal gevonden hebt: zijn er al mogelijke hints gevonden en zo ja: waar zijn die te vinden? Wat voor mogelijke oplossingen zijn er al gevonden? Evt. oplossingen graag vermelden MET url zodat andere fans de site waar je de mogelijke oplossing gevonden hebt ook kunnen vinden, etc.
Kortom: laat hier op dit forum horen waar je mee bezig bent, geef overdenkingen weer, etc. Zo kan iedereen verder op zoek en voorkom je dat de ene groep al fanatiek bezig is met zoeken terwijl andere mensen werkelijk niet weten waar ze naar moeten zoeken.
De krachten bundelen dus.
Dat komt denk ik de motivatie van alle fans ten goede omdat iedereen dan gerichter kan gaan zoeken en dat zal voor de avonturiers ook meer tijd (én geld) opleveren verwacht ik.
Graag reaktie.