Okay...vandaag was dus de start rond een uurtje of 12.00. Daar zaten we weer met z'n allen op een chat. Eerst alleen maar dat stomme labeltje op de pr-site en de pagina verversen scheen blijkbaar niet te helpen. Hoe lang hebben we nu weer voor nop gezeten ??
Woehaaaaaa lekker begin.
Maargoed.... vorig jaar was het voor de fans toch wat duidelijker. Nu is er op de site niet écht veel wijs te worden. Wanneer komen de aanwijzingen voor CP2 (want cp1 is toch gevonden ?? Of vergis ik me daarin ??)
Hoewel we hebben lopen klagen over toshi vorig jaar was dat systeem zelfs beter. Dan wist je wanneer je aan de gang moest (en tot wanneer).
Is er bekend waar/wanneer en hoe de gidsen het "spel" nu moeten spelen. Voor zover ik het nu begrepen hebben is CP1 Natal. Dat hebben we dus waarschijnlijk goed, want anders was de hele hap niet gaan vliegen (toch ??)
Nu moeten wij toch met z'n allen CP2 zien te vinden, want anders moeten ze in Natal wachten (wat weer tijd = geld kost) Maar waar zijn de hints/aanwijzingen voor CP 2 te vinden, of moeten we heel brazilië met die ene ansichtkaart doen ??
** zucht ** ik weet het niet meer
:-\