Malcolm,
We zitten midden in een koekhapwedstrijd. Jij hebt honger en probeert steeds een stukje ontbijtkoek weg te happen, iets wat je niet lukt omdat wij de touwtjes net iets te kort hebben gemaakt, waardoor je er niet bij kan.
Neem a.u.b. niet alles zo serieus op. Natuurlijk nemen we je serieus, maar ook dolletjes horen op een forum thuis.
Gun ons als gidsen ons pleziertje, door ons te laten gaan wanneer we onze favoriete avonturier willen aanmoedigen, een hart onder de riem willen steken, of wanneer we blij zijn wanneer ze een zenuwslopende stemronde tot successie heeft volbracht.
Wat is er nou op tegen dat er tussen de normale berichten door berichten staan waarin wij Ellen aanmoedigen ?
Je leest er namelijk zo voorbij, het zijn doorgaans hele korte stukjes tekst, waarin even een aanmoedigingskreet staat.
Je scrollt dus vrij snel door de berichten heen, zonder dat je last hebt van irritaties of wat dan ook.
Ik denk dat er niemand is die zich aan dergelijke opbeurende berichten stoort behalve jij zelf dan.
Sterker nog, ik durf te beweren dat het voor Ellen leuker is wanneer ze thuiskomt en ze leest deze thread, dat er volop veel positieve en opbeurende berichtjes in staan van mensen die al die weken hebben gesteund, mensen die haar persoonlijk kennen en mensen die ze nog nooit van haar leven heeft gezien.
Wat zou het Ellen uitmaken dat die opbeurende berichtjes maar heel kort zijn en alleen de tekst "Go Ellen Go" bevatten ?
Geloof mij nou maar dat Ellen ieder berichtje ziet als een geweldige bijdrage aan deze thread en dat ze ze allemaal met plezier en een glimlach op haar gezicht zal lezen, ook al staat er 300 keer "Go Ellen Go".
Dat wilde ik toch even gezegd hebben, en dat om 5.51 uur... ik ga naar bed