Hey Limone!
Sluit me helemaal bij Shirley aan!!
Dit is echt alles wat we dit weekend gedaan hebben..
Geen sporttest, groepsoefeningen, klimmen of klauteren... het ging
allemaal hoe jij op de camera overkwam...
Tevens sprak/zag je de overige kandidaten nauwelijks.. het was op zondag niet zoals vorig jaar.. gezellig bij elkaar.. nope.. het was de bedoeling elkaar zo min mogelijk te spreken.....
Ik was op zondag als een van de laatste aan de beurt.... stond ook al weer na 15 minuten buiten....
Ik moest reageren op twee stellingen die ze mij gaven. Verder ook vertellen over iets dierbaars wat ik had meegenomen. DAarna voor de camera een verhaal verzinnen met de 3 woorden die ze mij gaven.... en dansen op de reaggae muziek.......
al met al veel camera dus... het blijkt nu achteraf te gaan om het hoge soapgehalte dat je hebt.. ( uit betrouwbare bronnen en op meerdere manieren uit te leggen) en ik moet eerlijk zeggen dat ik, nadat ik dat te weten kwam het niet zo erg vindt om niet door te zijn.. ik ga voor een race.. zoals het vorig jaar was.. niet hoe leuk ik qua Big Brother gehalte ben.....
Al met al vond ik het hele weekend wel erg leuk.. vooral de kennismaking met de rest.. erg gezellig!! En zeker een leuke groep!
Wens Henk-Jan, Citta, Ellen, Marc, Andrew en de andere die door zijn enorm veel succes!!!!! go for it!!
groetjes Claudia