Hier ben ik nog een keer... Ik zal me even verder voorstellen!
ik ben dus Shirley Bleijerveld. Ik woon in Rotterdam, maar heb ook in Ridderkerk, Amstelveen en Zwijndrecht gewoond. Daarnaast heb ik een jaartje in Australië gezeten, waar ik als backpacker in mijn eentje heen gegaan ben.
Ik werk al 7½ jaar in de beveiliging en tegenwoordig werk ik ook bij de Dierenbescherming als vrijwilliger. Daar ben ik pas begonnen en ik ben erg blij dat ik wat voor ze kan doen! (ze zoeken trouwens vaak mensen hoor, hint hint
www.dierenbescherming.nl )
Verder..... heb ik 2 jongere zusjes (waarvan er één hier actief is onder de naam lindsey86) en een jonger broertje.
Vorig jaar ben ik fan geweest van Loek, toen hij eruit dreigde te gaan ben ik overgestapt op Anouk. Ik heb erg veel lol gehad in het helpen en als ik niet door dit weekend heen kom zal ik zeker ook weer achter de pc kruipen!
Nou, dat is het wel weer denk ik. Ik heb echt suuuuuuuuuuper veel zin in het komende weekend en ik kijk er naar uit om iedereen van de 'foto's' in het echie te gaan ontmoeten! Ik weet gewoon dat het mega gezellig zal worden!
knuffels,
Shirley