Ik denk alleen dat we het moeten doen met wat PR ons geeft en dat kan best eens minder zijn dan voorgaande jaren, dat weet ik niet. Als dat zo is, misschien kunnen we -fans en organisatoren , dan samen kijken naar wat mogelijk is(budgettair, technisch) en wat wenselijk is(onze vragen).. Maar voorlopig heeft de vrij summiere info me voor wat vragen gesteld en die hoop ik te kunnen stellen en ja de vragen zijn ook in de richting van : wat is het nut om nu van avonturier X fan te zijn, behalve dat hij mijn stem krijgt( voorheen deed je echt iets voor jouw avonturier) en waar is de "beloning " voor mijn inbreng als fan.
In samenwerking schuilt kracht, kritiek geven is gemakkelijk(en ja ik ben een pacifistische idealist
) , opbouwende kritiek al veel lastiger.
Ik denk dat we hier als fan van PR van vorig jaar allemaal meenden dat PR vorig jaar heel goed heeft gedraaid, maar de kijkcijfers vielen tegen en dat is toch eerlijk gezegd waar het organisatorisch om te doen is. Dus nu zijn er aanpassingen gedaan en leidt dat tot vragen van wat er nu precies overblijft van het concept. Hopelijk kunnen we daar binnekort antwoord op geven.
Sorry dat ik soms wat hard overkom, maar ik denk echt dat het weinig nut heeft om met negatieve kritiek te komen over wat er misschien zou zijn weggevallen. Vooruikijken is mijn devies en koesteren wat je achter je hebt liggen.