Claudia,
Ik heb over Ellen gezegd dat ik haar beslissing laf vind, dat ze haar grootste concurrent (zoals ze zelf zegt) wegstemd. Ikzelf zou altijd willen winnen van diegene die je het meeste vreest. Overigens zijn meer mensen dit met me eens.. kijk maar goed naar de uitzending van a.s. dinsdag.
Verder heb ik gezegd dat ik vond dat ze zat te zeuren de laatste week. En dat ze dat af en toe met een zeikstemmetje deed. Panorama vertaald als: "Ik vind Ellen een ontzettende zeur met die zeikstem van d'r"... tja, dat is een weergave.
Als je overigens het artikel goed leest, zijn er andersom ook niet al te aardige dingen gezegd. Daarbij heb ik met Joop van de Panorama gesproken en die zei me dat Ellen zeker ook geen lieverdje over mij is geweest.
Overigens werd ik zaterdag door een vriendin van Ellen (was jij dat?) aangesproken over dit artikel. Ik heb haar toen uitgelegd, hoe het zat. Daarna was er nog steeds een "vijandelijk" sfeertje richting mijn persoon. Ik vind dat niet terecht en zelfs nogal overdreven. Als je alles letterlijk overneemt van wat je op TV ziet en in de bladen leest, laat je je wel heel makkelijk voor de gek houden.
Aan het eind van de avond nog met Ellen over gehad, en die gaf ook aan dat ze er niet zo blij mee was hoe haar vriendinnen over mij dachten. En dat ze dondersgoed wist/weet hoe ik over haar denk. Andersom overigens ook.
Nou nogmaals, je mag van me denken wat je wilt. Ik vind het belangrijker dat ik en Ellen weten hoe het precies zit.
groeten,
Vincent