TIJDVAK PROGRAMMA KDH% WAARDERING AANTAL
2202 PLANET RACE 0.9 2.2 135.000
Wat erg, wat een dieptepunt
Persoonlijk vond ik de uitzending gisteren ook minder dan vorige week.
Het was weer meer een weergeven van de feiten: zo laat moeten ze daar zijn, er is weer ruzie, etc. Graag zie ik dan het ontstaan, verloop, en einde van de ruzie.
Waarom? Omdat uit een reaktie van HJ hier ergens op het forum blijkt dat het uiteindelijk toch weer uitgepraat werd! Nu zie je alleen wat feiten die (door het knip- en plakwerk) ook nog eens totaal uit z'n verband gerukt worden. Het BB-gehalte komt zo niet echt uit de verf, terwijl ik toch denk dat het BB-gehalte uiteindelijk de gewenste kijkcijfers moeten opleveren.
Wat ik wél indrukwekkend vond was de manier waarop HJ Vincent de berg op hielp. Dat was het enige moment dat ik ademloos heb zitten kijken.
Ik denk dat 1 week racen in een uitzending van 1 uur weergeven (waar dan de reclameblokken ook nog bij zitten)te weinig is om mensen die niet als gids meeracen te boeien.
Mijn voorstel zou dan ook voor een volgende PR zijn:
Meer uitzendingen per week en meer de ontwikkelingen binnen de groep laten zien. Maar ook zeker meer het werk van de gidsen laten zien zodat de mensen enig idee krijgen hoe alles werkt en dat het als gids meedoen aan de PR best spannend, leuk, ergerniswekkend, maar zeker ook verslavend is.