Diegene die niet geweest zijn hebben toch wat gemist.
Ik kan jullie vertellen dat het eindfeest een geslaagd feest is geweest.
Het was beregezellig en kan jullie vertellen dat de Avo's in het echt heel anders zijn dan dat ze op tv leken.
En ik kan het zeggen. Ik ben na de eerste twee uitzendingen een beetje critisch geweest over de Avo's maar kan melden dat ik diverse malen mijn excuses heb moeten maken aan ze.
Ik heb geoordeeeld over de beelden die ik gezien heb op de tv terwijl de Avo's stuk voor stuk super gezellige persoonlijkheden zijn.
Ik moet zeggen dat ik veel gelachen heb vanavond. Met alle avonturiers. Heb vanavond enige woorden met jullie allen gewisseld (behalve Citta, die zou wat later komen).
Ik vond het alleen een beetje jammer dat iedereen wist wie ik was als ik zei dat ik " Rutger" was, maar daar heb ik het zelf naar gemaakt denk ik. hahahahah
Ik hoop dat alle Avo's het ook heel erg naar hun zin hebben gehad vanavond en vannacht natuurlijk.
Ik heb toch nog een paar kritische puntjes en die zijn het volgende:
*** Ellen, ik heb dan wel weinig met je gesproken, maar van wat ik gezien heb ben je een toffe meid, en ook gewoon "gewoon" gebleven.
*** Henk-jan, nu ik je in het echt heb gezien, vind ik je toch een hele spontane gozer waarmee je best een biertje kunt drinken (nou ja Red-Bull dan)
*** Michelle, het was me een waar genoegen om kennis met je te maken. Ookal was het maar kort. Je bent net zo spontaan als dat je op tv was.
*** Peter-Paul, bedankt voor de uitnodiging, het was echt een super avond.
*** Vincent, ja wat moet ik zeggen, brand maar los. Ik hoop niet dat je al te negatieve dingen over mij gaat zeggen, hahahahaha
Nogmaals voor iedereen die geweest is in Stairways, het was toppie. Voor de mensen die niet geweest zijn, jullie hebben wat gemist.
Avo's bedankt voor deze gezellige avond.
Groeten,
Rutger (oohhh dus jij bent Rutger) hahahahaha