HJ heeft ondertussen zijn eindfeest gegeven.
Voor Ellen staat er voor de 13de een eindfeest gepland.
Ik zou het juist zo leuk vinden wanneer er 1 groot eindfeest zou komen, een eindfeest van alle avo's voor alle fans.
Veel fans hebben het spel enthousiast gespeeld. Sommige fans zijn na het afvallen van hun favoriete avo overgestapt naar een andere avo. De betrokkenheid van een groot aantal fans betreft dus alle avo's.
Nu lijkt het erop dat het een versnipperde boel gaat worden wanneer iedere avo afzonderlijk een eigen eindfeest zou geven. Persoonlijk vind ik dat jammer. Het doet m.i. de PR geen eer aan: de avo's hebben gezamenlijk gestreden, de fans hebben gezamenlijk de CP's gevonden.
In ieder geval ben ik benieuwd naar de verhalen van alle avo's en naar de gezichten van al die fans die ik op de chat ontmoet heb en waar ik zo ontzettend veel plezier mee heb (beleefd)
Aan het eindfeest vorig jaar in Arnhem bewaar ik in ieder geval goede herinneringen.
Ik hoop dat de avo's zich na terugkomst (of misschien al tijdens de race) over een groots eindfeest al ideeën hebben gevormd en deze ideeën in daden omzetten.
Of ben ik de enige die zo overdenkt