Ik heb weinig verstand van marketing. Volgens mij weet ik ook weinig van formats, maar ik weet iets anders:
Pragmatische aspecten van de communicatie. Is heel interressant. Gaat over het feit dat mensen communiceren op inhoudsniveau en betrekkingsniveau. Het is zinloos om met iemand te communiceren als het op betrekkingsniveau niet botert tussen die mensen.
Maestro is teleurgesteld over vorig jaar en gezien het feit dat Advance al deze berichten leest is die boodschap wel overgekomen bij Advance.
Bij Advance is men kennelijk minder geimponeerd door Maestro dan ik. Anders waren ze allang met Maestro in zee gegaan. Maar ja Advance is ook niet gewend aan een open communicatie en speelt dus wel voor ontvanger, maar weinig voor zender.
Ik ga een gewaagde voorspelling doen: Maestro, Advance, jullie gaan er niet uitkomen inhoudelijk. Degene die het meeste belang heeft bij een goede uitkomst, doet er verstandig aan een andere wijze van communiceren te zoeken.
Natuurlijk wil ik daarin bemiddelen.............maar, nu even niet, ja!!!
Wij bereiden ons intussen voor, op datgene wat komen gaat. Even logistiek alles regelen (extra voeding en drank), ff de PC sneller maken, capaciteit vergroten, nieuwe bril aanschaffen om lasogen te voorkomen, alvast servertje reserveren voor diverse links, avondje beleggen met gidsen en 3x per week een flinke fysieke training.
N.B. En dit alles onder het "kopje" Selectieweekend